piątek, 26 maja 2017

Słowem wstępu.

Witam jestem Nemi.
Obecnie studentka na wydziale sztuki. Laki kochałam od zawsze i po długiej przerwie wróciłam do dzielenia się pasją do nich.
Może ktoś zna mnie z blogów wpierw o lalkach MH, później o moich dyniogłowych <klik>. Pisałam troszkę, trochę robiłam zdjęć, ale poziom mojej ówczesnej wiedzy jak i umiejętności był znikomy.

Zaraziłam lalkowaniem mojego brata, który chociaż młodszy, teraz świadomie zajmuje się wraz ze mną zbieraniem jak i odnawianiem plastikowych kobietek i mężczyzn.
Kolekcja jest jeszcze może mała, stan lalek jest niekompletny, jednak wkładamy całe serce w ten lalkowy świat.

Obecnie wracam do pisania, gdyż sądzę, że jest o czym, nawet jeśli jakiś temat był poruszany, przez innych. Przedstawię od nowa wszystkie moje pociechy, wprowadzę w ich historię, rozwinę wątki z poprzednich blogów i zaproszę do współpracy mojego Edd'iego. Od roku 2013 wiem więcej, jestem bardziej świadoma tego czym jest kolekcjonowanie lalek i zdecydowanie staramy się ratować każdą nawet zwykłą baśkę.

Tym czasem mogę zachęcić do zerknięcia na nasze konto na instagramie, gdzie już kilka wpisów jest, możecie również tam nas zaobserwować. A to na tym blogu,właśnie będziemy dokładniej wprowadzać w świat fanatycznego lalkowania.

Wasza Nemi

Instagram <klik>


2 komentarze: